Δευτέρα 22 Μαΐου 2017

Αντιποίηση (22 Νύχτες) Δημήτρης Ξενιστής


Ο Δημήτρης κάνει τα πρώτα βήματα του και διαθέτει την πρώτη του δουλειά μέσω του site του www.22nyxtes.com  γνωρίστε τον και μέσα από το προφίλ του www.facebook.com/oksenistis


Δημήτρη σου ευχόμαστε καλοτάξιδο και καλή επιτυχία στην πρώτη σου προσπάθεια !!
 

Λίγα λόγια για το βιβλίο

 Οι 22 Νύχτες και όσα τις απαρτίζουν προσφέρονται σε όσους έφτασαν ως εδώ, με τον μέγιστο σεβασμό.
Οι 22 Νύχτες και όσα τις απαρτίζουν είναι η προσπάθεια να αποτυπωθεί ένα ξεχωριστό, χειραφετημένο στίγμα που εκπέμπει την πιο πηγαία ανάγκη για επικοινωνία και λύτρωση. Είναι η επιβεβαίωση και διαδοχικά η απάρνηση της ταυτότητάς μου, η αποτύπωση μιας αναζήτησης που νιώθω πως πρέπει να είναι ατελείωτη. Αυτή η αναζήτηση κατακλύζεται από άφθονη αυτοαπαξίωση και αυτοπεποίθηση, κινητήριες δυνάμεις που ασκούνται αντίρροπα και η επικράτηση της μιας ή της άλλης συνήθως δεν δικαιολογείται από την εκάστοτε πραγματικότητα.
 
 Το βιβλίο μπορείτε να το βρείτε εδώ
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
 
Σημείωμα συγγραφέα

Με λένε Δημήτρη Δράκο, αλλά εκδίδω με το ψευδώνυμο Δημήτρης Ξενιστής, χωρίς να ξέρω ακριβώς τον λόγο. Ίσως επειδή μου φαινόταν πολύ δύσκολο να γράψω για εμένα προσωπικά, ως «εγώ», και έτσι έπρεπε να επινοήσω έναν ξένο χαρακτήρα. Είμαι 26 χρονών, γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη, όπου και μένω μόνιμα. Πέρασα στο Μαθηματικό του ΑΠΘ, αλλά το εγκατέλειψα, γιατί διαπίστωσα γρήγορα πως δεν ταίριαζα στον πανεπιστημιακό χώρο, παρότι το τμήμα, οι καθηγητές και η συγκεκριμένη επιστήμη είναι εξαιρετικά. Μετά από πολλή αυτοαπαξίωση, κατάλαβα ότι οι λέξεις μου ξεχύνονται αβίαστα στο χαρτί, από πηγαία ανάγκη. Αυτός είναι για μένα ο πιο ειλικρινής και πειθαρχημένος τρόπος έκφρασης και επικοινωνίας, περισσότερο και από την ομιλία. Και βασικός κανόνας αυτού του είδους επικοινωνίας είναι η ξέφραγη έκθεση.

Θέλω να επικοινωνήσω με όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κοινό, χρησιμοποιώντας την πιο διαδεδομένη γλώσσα, την καθομιλουμένη. Θέλω το έργο μου να διαδοθεί όσο το δυνατόν περισσότερο και αυτός είναι και ένας από τους λόγους που το διαθέτω δωρεάν, σαν ψηφιακό αρχείο. Δεν το παίζω παρθένα Μαρία. Φυσικά και θέλω να βγάλω χρήματα ώστε να μπορώ να ζω στο μέλλον αποκλειστικά από τα γραπτά μου.

Ένας δημιουργός πρέπει να προσελκύει το κοινό του δίνοντας δωρεάν πράγματα. Είναι μια πράξη ευγνωμοσύνης. Αυτό πιστεύω. Η τέχνη είναι πολυτέλεια, αφού δεν είναι απαραίτητη για την επιβίωση, όπως το νερό και το φαγητό. Φυσικά και είναι πολύ σημαντική, καθώς μπορεί να εμπνεύσει, να προσφέρει καταφύγιο, να προκαλέσει ρήγματα, να επιφέρει την αλλαγή. Δεν θα το θεωρούσα τίμιο να δώσω μόνο ένα κομμάτι του έργου μου δωρεάν και να παροτρύνω τον ενδιαφερόμενο να πάει να αγοράσει το υπόλοιπο. Το έργο μου είναι ένα αδιάσπαστο σύνολο. Μπορεί αυτή η τακτική να δουλεύει για κάποιους, και μπράβο τους, για μένα όχι.

Θέλω να χτίσω μια τίμια σχέση εδώ. Γι’ αυτό και παρέχω περισσότερα με κάθε υλικό αντίτυπο, ώστε να δελεάσω τον υποψήφιο αγοραστή να διαθέσει τα υπερπολύτιμα 6 ευρώ του για μια «πολυτέλεια». Μπήκα σε αχαρτογράφητα νερά, με πρωταρχικό σκοπό να δημιουργήσω κάτι ενδιαφέρον για σένα. Γι’ αυτό και μάζεψα διάφορα ζωντανά ή νεκρά υλικά, τα συνδύασα σε μια καινούργια ύπαρξη και τη φωτογράφισα, ώστε να σου παρέχω παραπάνω προνόμια. Ύστερα επεξεργάστηκα το φωτογραφικό υλικό που είναι διαθέσιμο στις σελίδες του βιβλίου μου και είναι πλήρως εναρμονισμένο με το όραμα των λέξεων. Επίσης με κάθε βιβλίο προσφέρω μια αφίσα Α3 με ξεχωριστή εικόνα και κείμενο, ενώ στην πίσω μεριά της υπάρχει ένας κωδικός που ξεκλειδώνει μέσω της ιστοσελίδας μου 100 ψηφιακές αφίσες με διαφορετικές φράσεις – συνθήματα, ώστε ο αναγνώστης να τις χρησιμοποιήσει όπως επιθυμεί.

Κύριος γνώμονάς μου ήταν το ένστικτο, κατά τη διάρκεια της παραγωγικής διαδικασίας. Όταν το ένστικτό μου δεν επιτρέπει στην υπερβολική περίσκεψη να το εκμηδενίσει, τότε πλησιάζω περισσότερο στην αλήθεια. Πέρα από μια διεστραμμένη ιστορία αγάπης, φανερώνεται η μεγαλύτερη εμμονή του πρωταγωνιστή, η οποία είναι να αγνοεί την απώλεια του αγαπημένου του προσώπου, ώσπου τελικά μεταμορφώνεται σε αυτό. Είναι εντυπωσιακό το πόσα ψέματα μπορεί να πιστέψει συνειδητά, ώστε να αγνοήσει την αλήθεια που απαιτεί την αλλαγή και την προσαρμογή. Του γίνεται συνήθεια να ζει αποτραβηγμένος από το κοινωνικό σύνολο. Παρασυρμένος από την δύναμη που του προσφέρει η αγάπη, πιστεύει ότι «φύτρωσε εξόριστος», «λυτρωμένος από την επίγνωση» και τελικά καταφεύγει στη βία.

Τέλος, πιστεύω πως αν κάποιος ιστορικά δικαιούται να μιλάει για μαρτύριο, τότε αυτός ο κάποιος είναι μία γυναίκα. Γι’ αυτό και βάζω μια γυναίκα, πάνω στο πιο γνωστό σύμβολο μαρτυρίου, τον σταυρό, ώστε να εκφράσει από το φυσικό της πόστο την πολύ αιχμηρή κριτική της για τον κόσμο. Μιλάει την αλήθεια και η αλήθεια μπορεί να ακουστεί μόνο από τα χείλη μιας γυναίκας που υποφέρει.

Δυστυχώς προς το παρόν το υλικό αντίτυπο του έργου μου είναι διαθέσιμο μόνο στη Θεσσαλονίκη. Κατεβάστε ολόκληρο το έργο από τη σελίδα μου, www.22nyxtes.com . Επικοινωνήστε μαζί μου για οποιοδήποτε συναίσθημα σας προκάλεσε η ανάγνωσή του. Τίποτα δεν θα μου πρόσφερε περισσότερη ικανοποίηση από το να μοιραστείτε μαζί μου την αντίδρασή σας και να συζητήσουμε. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τo έργο μου και τα σημεία διάθεσης, επισκεφθείτε τη σελίδα μου, www.facebook.com/oksenistis . Με αγάπη για όσους είναι πρόθυμοι να ακούσουν, να σκεφτούν και να μιλήσουν,
Δημήτρης.


Share:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου