Παρασκευή 3 Μαρτίου 2017

Άποψη: Πουθενά να κρυφτείς - Chevy Stevens

 H παρακάτω άποψη αναρτήθηκε στην ομάδα μας από την Εύα Κουτσούμπα



 Πουθενά να κρυφτείς - Chevy Stevens

Έχω τελειωσει το βιβλίο έδω και ώρα αλλα τα ματία μου και η ψυχή μου θόλωσαν απο τα δάκρυα. Μαζι με το τέλος ήρθε και η δική μου ψυχική λύτρωση.
Η STEVENS ειναί ή αγαπημένη μου συγγραφέας αλλα πότε δε γράφω καλά σχόλια αν κάτι δε μου αρέσει.


Με αυτό το βιβλίο ξεπέρασε τον ευατο της.
Ένα σοκαριστικό κοινωνικο θρίλερ με θέμα την κακοποίηση του κορμιού και της ψυχής.
Πάντα ήθελα να διαβάσω ένα βιβλίο που να μιλά εις βάθος για αυτό το θέμα και τελίκα το μετάνιωσα.
Τρείς ζωές.
Τρείς ψυχές βασανισμένες απο την μοίρα.
Ο φόβος.
Ένας φόβος που ποτε δε σβήνει.
Ένας φοβός που κρύβεται πίσω απο κάθε χαμόγελο, πίσω απο κάθε ευτυχησμένη στιγμή, πίσω απο κάθε νέο ξεκίνημα.
Φοβός που καταλήγει στο σκοτάδι..!
Καθε σελίδα και σοκ.
Καθε σελίδα και δάκρυ στα μάτια αλλά περισοοτερο αίμα.
Αίμα ψυχής.
Το χειρότερο εγκλήμα ειναι να σου στέρουν την ελευθερία να ζήσεις και να ευτυχησείς. Το μεγαλύτερο αμάρτημα είναι να μην μπορεις να εμπιστευτείς ανθρώπους.
Η μεγαλύτερη φυλάκη ειναι η φυλάκη που έμεις κρατάμε το λουκέτο και κλεινόμαστε στο δικό μας κλουβί, χωρίς να αφηνούμε το φώς να περνά και γινόμαστε ένα με την σκιά μας, ενα με το σκοτάδι. Ενα με το τιπότα, ενα με την μοναξία μας.
Δε μπορω να πω τιποτέ αλλο.
Τα χέρια μου τρέμουν, και ακόμη αιμοραγώ στις σκέψεις και τις σκηνές του βιβλιού που κατακλήζουν το μυαλό μου.
 
 10/10


_______

Το βιβλίο μπορείτε να το βρείτε από τις εκδόσεις Διόπτρα

Share:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου