Κυριακή 4 Ιουνίου 2017

Ακροβατώντας στο χτύπο της καρδιάς - Αντωνία Λαλουση


Ακροβατώντας στο χτύπο της καρδιάς 
Αντωνία Λαλουση

Αρ. Σελίδων 370



Λίγα λόγια για το βιβλίο

Όταν ήταν μικρή η γιαγιά της τής έλεγε: «Κοριτσάκι μου να θυμάσαι πως όσους άντρες κι αν γνωρίσεις στη ζωή σου ένας είναι αυτός που θα σε κάνει να λάμπεις από ευτυχία. Δε θα είναι ούτε δύο ούτε τρεις. Ένας θα είναι. Το άλλο σου μισό. Το συμπλήρωμα της ύπαρξής σου. Η ανάσα σου. Η καρδιά σου. Αυτό είναι ο έρωτας. Αυτή είναι η πραγματική αγάπη...»
Τα λόγια αυτά χαράχθηκαν στην ψυχή της Μελίτας και κρύφτηκαν βαθιά μέσα της. Ποτέ της, όμως, δεν έδινε ιδιαίτερη σημασία στον έρωτα. Η καρδιά της χτυπούσε με γρήγορο ρυθμό μόνο από φόβο. Ο έρωτάς της ήταν τα ιταλικά γι’ αυτό και επέλεξε να σπουδάσει ιταλική φιλολογία. Το αίσθημα της υποχρέωσης την οδήγησε στον αρραβώνα με τον Αλέξανδρο, έναν νέο, όμορφο και πλούσιο καθηγητή μαθηματικών. Έπεισε τον εαυτό της πως ήταν ο ιδανικός άντρας γι’ αυτήν. Όταν όμως μπει στη ζωή τους ο ταλαντούχος και άριστος μαθητής Πιέρο Παλλάντε, τότε τα λόγια της γιαγιάς της θα βγουν στην επιφάνεια εκτοξεύοντας στα ύψη τους χτύπους της καρδιάς της…

Λίγα λόγια από τη συγγραφέα για την ίδια...

 
Γεννήθηκα το 1993 στην Καλαμάτα. Μεγάλωσα εκεί μέχρι που πήγα να σπουδάσω Βιολογία στην Πάτρα. Η συγγραφή δεν ήταν ποτέ στο μυαλό μου. Μάλιστα δεν πίστευα ότι μπορούσα να γράψω κείμενο μεγαλύτερο των τριών-τεσσάρων σελίδων ξεπερνώντας τα όρια της έκθεσης που μας ζητούσαν στο σχολείο. Όταν όμως, πριν δύο περίπου χρόνια, έγινα μέλος σε μία ομάδα για ένα αγαπημένο μου ιταλικό συγκρότημα μού δόθηκε η αφορμή να γράψω μια σχετικά μικρή, φανταστική ιστορία με πρωταγωνιστές τα μέλη αυτού του συγκροτήματος και τότε ανακάλυψα τον όμορφο κόσμο της συγγραφής. Οι ιδέες διαδέχονταν η μία την άλλη όπως και οι λέξεις και έφτασα αισίως στην ολοκλήρωση της πρώτης μου ιστορίας. Τα θετικά σχόλια με έκαναν να συνεχίσω και να γράψω τη δεύτερη ιστορία μου. Και τότε βεβαιώθηκα πως αγαπούσα πραγματικά τη συγγραφή. Έτσι αποφάσισα να βελτιωθώ και να εμπλουτίσω όσο μπορώ τις ιστορίες μου με πιο πλούσιο λεξιλόγιο και πιο προσεγμένη γραφή.

Το Ακροβατώντας στο χτύπο της καρδιάς, το πρώτο μου βιβλίο, είναι και αυτό εμπνευσμένο από την αγάπη μου για τον τενόρο Πιέρο Μπαρόνε που μέσα από τη μουσική του –μαζί με τα άλλα δύο μέλη του συγκροτήματος- μου δημιούργησε πρωτόγνωρα συναισθήματα κάνοντάς με να αγαπήσω την Ιταλία και τα ιταλικά. Είναι μια ρομαντική ιστορία αγάπης που περιέχει αρκετά ηθικά διλήμματα και εμπόδια όπως φυσικά αρμόζει σε όλους τους μεγάλους έρωτες.

Το νέο βιβλίο που ετοιμάζω, Η Πτώση, είναι κάτι τελείως διαφορετικό. Πραγματεύεται τον έρωτα με το δράμα. Τον πόνο με την ευτυχία. Όλα αυτά τα αντιφατικά συναισθήματα είναι μπλεγμένα με αρμονικό τρόπο σε αυτή την ιστορία που ανήκει στην κατηγορία της αστυνομικής, ερωτικής περιπέτειας. Σαν βιολόγος, η αγάπη μου για την εγκληματολογία με έκανε να στήσω μία υπόθεση δολοφονίας που η δύσκολη εξιχνίασή της θα ενώσει τους δύο πρωταγωνιστές, τον Πέτρο και την Άννα, με τον πιο μοιραίο τρόπο. Η συνάντησή τους θα σημάνει γι’ αυτούς ένα νέο μέλλον ή/και την απόλυτη ένωση με το παρελθόν τους.


Το βιβλιο μπορείτε να το αγοράσετε κάνοντας κλικ εδώ .
Share:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου